Site Network: Home | Duyuru.info | bondcemil | About

Yeni Dolandırma Yöntemleri (Paypal)

Son zamanlarda birkaç üyenin başına gelmesinden dolayı biraz daha uyanık olmanız için bir konuyu hatırlatmak istedim

Örneğin xxx$ paypal bozduracağım/alacağım diye başlık açtınız ve hemen sizi biri msn'e ekledi .. ( benim adım üzerinden kimsenin başına gelmedi ama örnek veriyorum ) Örneğin ekleyen kişinin msn adresi xxx@hotmail.com . Bana ait mail değil ama adam benim adımı kullanmak için xxx@... .com şeklinde bir mail/msn oluşturuyor ve size ulaşıyor. Kendisini benmiş gibi tanıtıp profil linkimi verip olumlu traderleri gösteriyor. Sizde doğal olarak güvenip alışveriş yapabiliyorsunuz. Sonuç olarak dolandırılıyorsunuz. Daha önce arkadaşların başına geldi , sonra fikir alan dolandırıcılar sürekli bu yöntemi kullanmaya başladı..

Tavsiyem sizi msn'e ekleyen kişinin profilini inceleyip msn adresi aynı mı diye kontrol edin. Daha sonra "test" vb kısa bir pm atmasını isteyin kontrol için.

Kanı bozuk insanlar gitgide artıyor , helal kazancınıza biraz daha fazla sahip çıkın kendinizi sağlama alın her zaman..

0 yorum:

Yorum Gönder

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.